Embrace your role as the chosen one and and harness the lost diviner power of the Creator Saga.
Delve into the void left by the Creator Saga, where ancient ruins beckon with their unique designs and challenges.
KAKU: Ancient Seal is an open world ARPG game with an ancient fantasy theme. Set in a primordial era, this world was created by the elemental power of the Creator Saga. One day, a calamity from another realm strikes, causing the dispersion of the elemental souls, and the world splits into four continents, while the Creator Saga goes missing.