Kao the Kangaroo: Round 2
Play as Kao! The cutest and bravest kangaroo of all video games returns in this digital version of Kao the Kangaroo: Round 2.
Experience the joy of playing a classic 3D single-player platformer filled with various challenges, including fighting, racing and solving puzzles.
Bounce through 25 levels set in 5 unique, colorful worlds to rescue your animal friends captured by the evil Hunter and his henchmen!
The digital version of Kao the Kangaroo is a nostalgic journey to the past for all players who grew up with the classic platformers. This is a fun, educational experience – enjoy vintage gameplay on this classic 3D arcade game. Once you add it to your library, it will never leave.
The opportunity to play this classic version of Kao the Kangaroo was made possible thanks to engagement and requests from loyal Kao fans. These wonderful players came together under #BringKaoBack and asked us to release Kao digitally.
This moved us deeply, and we decided to grant their request and release the game as our way of saying “Thank you for being with Kao for the last 2 decades.” We also want to thank you for your interest in our game, since you are here on our product page.