Kaptain Brawe: A Brawe New World
In a alternate reality, humankind has already conquered space travel by the mid-19th century.
Kaptain Brawe (Remastered) is a critically acclaimed old school point n' click adventure. In an alternate reality, humanity has already conquered space travel by the mid-19th century, which brings the player to a unique blend of Sci-Fi and cartoony Steam Punk. Step into the shoes of the brave Captain Brawe and follow the trail of two kidnapped alien scientists.