Karate Master 2 Knock Down Blow
Karate Master 2 is a fighting game that blends RPG, simulation, and arcade elements in a powerful mix that revives the Beat’em Up genre!
The cult classic fighting game lands on Epic Games Store! Experience full-contact Karate in a unique mix of arcade and simulation.
Set in the 80s, Karate Master 2 immerses you in the life of a full-contact karate fighter: friends, enemies, training, work, and brutal battles. You'll face challenges that push human endurance, win tournaments for glory, and engage in no-holds-barred fights.
You play as Ken, a newly certified Black Belt with a dream: become the best and open your own Dojo. But it takes hard training, money, and fame to become a true Karate Master.
Simulation meets arcade in a grounded, competitive system where every blow counts. No magic powers — just raw skill and strategy.