KARDS - Starter Pack
2 packs are from the base set that contains cards from the five major factions, and 2 packs are from the Allegiance expansion that contains cards from the five major nations as well as introduced Italy and France as new allies.
The two draft tickets allow you to compete in draft mode where draft your deck and compete against other draft players to work your way through the ladder.
You are guaranteed rewards from the start, but can earn greater rewards as you advance further with victories.
You can trade in a wildcard to craft any available card of the same rarity. Especially useful to create exactly the cards you want or need!
The wildcards that come with the starter pack allow you take your first steps in personalizing your collection and get you started in building your deck.