KARDS – Pakiet startowy
2 pakiety pochodzą z zestawu podstawowego, który zawiera karty pięciu głównych frakcji, a kolejne 2 pakiety pochodzą z rozszerzenia Lojalność, które zawiera karty pięciu głównych krajów, a także wprowadza Włochy i Francję jako nowych sojuszników.
Dwa bilety do draftu pozwalają na rywalizację w trybie draftu, w którym tworzysz swoją talię i rywalizujesz z innymi graczami o awans do kolejnych rund.
Od początku masz zagwarantowane nagrody, ale możesz zdobyć lepsze nagrody wraz z kolejnymi zwycięstwami.
Możesz oddać dziką kartę i stworzyć dowolną dostępną kartę o tej samej rzadkości. Jest to szczególnie przydatne w tworzeniu dokładnie takich kart, jakich potrzebujesz!