Karos Classic
Karos is a classic MMORPG that immerses players in an incredible fantasy world, offering a plethora of extraordinary adventures. Dive headfirst into this immersive experience with diverse locations, numerous dungeons, and a variety of monsters.
Azmara's world places significant emphasis on player-versus-player (PVP) interactions. Engage in grand battles for locations and participate in the PVP arena to prove your hero's prowess in combat. Customize your hero to make them truly unique, with options for character customization, a wide array of costumes, and the inclusion of amazing mounts and pets.
The game boasts a vast array of professions and classes, faction and guild battles, dungeon raids, and an advanced crafting system. These essential MMORPG mechanics ensure that players remain engaged and entertained. Additionally, Karos introduces original features like the Fletta magic energy system. The continuous opening of new servers provides an easy entry point for players to join the ranks of Azmara's heroes.
Karos offers a game that is easy to learn but difficult to master, catering to both newcomers and seasoned MMORPG enthusiasts.
An ideal opportunity to indulge your nostalgia for your favorite game, untouched by years and updates.
PvP at every turn: castle sieges, mine captures, endless battles in the open world.
Variety of PvE content: raid bosses, many dungeons of varying degrees of difficulty, which can be completed either alone or with a reliable team.
Interesting Flett system: get the energy of fallen monsters to create powerful equipment that will improve along with your character.