Karos Classic
Karos. Rebirth: Classic Edition to klasyczna gra MMORPG, która zanurza graczy w niesamowitym świecie fantasy, oferując mnóstwo niezwykłych przygód. Zanurz się w tym wciągającym doświadczeniu z różnorodnymi lokalizacjami, licznymi lochami i różnorodnymi potworami.
Świat Azmary kładzie duży nacisk na interakcje gracz kontra gracz (PVP). Weź udział w wielkich bitwach o lokalizacje i weź udział w arenie PvP, aby udowodnić waleczność swojego bohatera w walce. Dostosuj swojego bohatera, aby uczynić go naprawdę wyjątkowym, dzięki opcjom dostosowywania postaci, szerokiej gamie kostiumów oraz niesamowitym wierzchowcom i zwierzakom.
Gra oferuje szeroką gamę profesji i klas, bitwy frakcji i gildii, najazdy na lochy oraz zaawansowany system rzemiosła. Te niezbędne mechaniki MMORPG zapewniają graczom zaangażowanie i rozrywkę. Dodatkowo Karos wprowadza oryginalne funkcje, takie jak magiczny system energii Fletta. Ciągłe otwieranie nowych serwerów zapewnia graczom łatwy punkt wejścia do grona bohaterów Azmary.
Karos. Rebirth: Classic Edition oferuje grę łatwą do nauczenia, ale trudną do opanowania, przeznaczoną zarówno dla nowicjuszy, jak i doświadczonych entuzjastów MMORPG.
Idealna okazja, aby oddać się nostalgii za ulubioną grą, nietkniętą przez lata i aktualizacje.
PvP na każdym kroku: oblężenia zamków, zdobywanie min, niekończące się bitwy w otwartym świecie.
Ciekawy system Flett: zdobądź energię upadłych potworów, aby stworzyć potężny sprzęt, który będzie ulepszał się wraz z twoją postacią.