Kaya's Prophecy
Kaya's Prophecy to karciana gra budowlana, która rzuca wyzwanie twojemu zmysłowi strategicznemu i umiejętnościom zarządzania zasobami. Jako przywódca swojej wioski będziesz troszczyć się o rozwój swojej społeczności, chroniąc ją przed kaprysami twego boga. Zarządzaj mądrze zasobami i kompletuj współdziałające ze sobą karty, aby zbudować talię idealną. Stanów o losie swojej wioski, dbając o protekcję swojego boga, aby nie popaść w jego niełaskę.
Otwieraj zestawy kart, aby pozyskiwać zróżnicowane zasoby i karty zbierackie. Posłużą one za fundament pod rozwój i pomyślność twojej wioski. Strategicznie zagrywaj swoje karty, aby maksymalizować efektywność i gromadzenie zasobów.
Pozyskaj łaskę swojego boga, aby zyskać dostęp do nowych technologii i dokonywać przełomowych odkryć. Łącz cenne zasoby, by wytwarzać nowe materiały, narzędzia oraz budowle. Podziwiaj, jak twoja wioska ewoluuje w miarę odkrywania nowych możliwości!