Kena: Bridge of Spirits Digital Deluxe Edition Upgrade
Ulepsz grę Kena: Bridge of Spirits do wersji Digital Deluxe Edition, aby otrzymać oficjalną cyfrową ścieżkę dźwiękową, unikalny kostur dla Keny, złotą skórkę dla duchów Rot oraz cienisty (Shadow) strój dla Keny.