Kena: Bridge of Spirits
Kena, a young Spirit Guide, travels to an abandoned village in search of the sacred mountain shrine. She struggles to uncover the secrets of this forgotten community hidden in an overgrown forest where wandering spirits are trapped.
Timid and illusive spirits scattered throughout the forest. They maintain balance by decomposing dead and rotting elements.
Build Your Team: Find and collect Rot to gain powerful abilities, make discoveries, and transform the environment.
Explore: A forgotten village and a strange curse. Draw on the power of the Spirit Realm to restore this once-majestic world.
Fast-Paced Combat: Spirits have become corrupt, trapped and unable to move on, challenging Kena at every turn.