Kena: Bridge of Spirits Digital Deluxe
Kena, a young Spirit Guide, travels to an abandoned village in search of the sacred mountain shrine. She struggles to uncover the secrets of this forgotten community hidden in an overgrown forest where wandering spirits are trapped.
Timid and illusive spirits scattered throughout the forest. They maintain balance by decomposing dead and rotting elements.