Kena: Scars of Kosmora
Kena, now an accomplished Spirit Guide, travels to the mysterious island of Kosmora seeking a cure for her affliction and to reconnect with a friend from her past.
Her search uncovers a forgotten, dangerous form of Spirit Guiding and introduces Kena to spirit companions – whose powers she will harness to solve puzzles and defeat enemies using new elemental skills.
In Kena: Scars of Kosmora, explore a vibrant island full of buried secrets, wandering spirits, epic bosses, and distinct cultures. Awaken ancient temples bound to Kosmora’s hidden past to cleanse a powerful corruption consuming the land.
Play as Kena, a Spirit Guide, who helps corrupted spirits struggling to pass on. Explore a rich world in this story driven action-adventure game featuring fast-paced combat.
Partner with elemental Spirit Companions that will aid you on your journey. Grow their powers and harness their abilities to solve puzzles, battle enemies, and traverse Kosmora.
Master new elemental abilities and powerful Spirit Guide techniques to overcome treacherous and diverse combat encounters leading up to epic bosses.
Travel to the mysterious island of Kosmora. Explore vibrant regions, each with their own distinct communities, and learn about the island’s forgotten past as you uncover secrets buried long ago.
Kena: Scars of Kosmora and all related characters, images, music, sounds, and gameplay sequences shown are copyright Ember Lab, LLC, 2021 and 2026, all rights reserved. The Ember Lab, Kena Bridge of Spirits, Kena, Kena: Scars of Kosmora, and related character marks are property of Ember Lab, LLC.