Kerbal Space Program Complete Edition
The Kerbal Space Program Complete Bundle includes the heavily-awarded and ever evolving space simulation game Kerbal Space Program as well as the Making History & Breaking Ground expansions for a bundled discount.
The sequel to the acclaimed space-flight simulation game Kerbal Space Program. Enter the next generation of space adventure with exciting new parts, stunning visuals, fully revamped UI and Map View, and rich new environments to explore.
In Kerbal Space Program, take charge of the space program for the alien race known as the Kerbals. You have access to an array of parts to assemble fully-functional spacecraft that flies (or doesn’t) based on realistic aerodynamic and orbital physics. Launch your Kerbal crew into orbit and beyond (while keeping them alive) to explore moons and planets in the Kerbal solar system, constructing bases and space stations to expand the reach of your expedition.
Kerbal Space Program features three gameplay modes. In Science Mode, perform space experiments to unlock new technology and advance the knowledge of Kerbalkind. In Career Mode, oversee every aspect of the space program, including construction, strategy, funding, upgrades, and more. In Sandbox, you are free to build any spacecraft you can think of, with all parts and technology in the game.