Kerbal Space Program Complete Edition
Kerbal Space Program Complete Edition zawiera wysoko oceniany i ciągle rozwijany symulator kosmiczny Kerbal Space Program, jak również rozszerzenia Making History i Breaking Ground w promocyjnej cenie.
Kontynuacja wysoko ocenianego symulatora lotów kosmicznych Kerbal Space Program. Przeżyj kosmiczną przygodę nowej generacji, odkrywając fantastyczne nowe części, zachwycającą oprawę wizualną, całkowicie ulepszony interfejs i widok mapy, a także bogate nowe środowiska do badania.
W Kerbal Space Program przejmij kierownictwo nad programem kosmicznym dla obcej rasy znanej jako Kerbale. Masz dostęp do całego asortymentu części, z których zbudujesz w pełni funkcjonalny statek kosmiczny, który lata (lub nie) w oparciu o realistyczną aerodynamikę i fizykę orbitalną. Wyślij swoją załogę na orbitę i dalej (pamiętając o utrzymaniu jej przy życiu), aby eksplorować księżyce i planety w układzie słonecznym Kerbal, budując bazy i stacje kosmiczne zwiększające zasięg ekspedycji.
Kerbal Space Program zawiera trzy tryby rozgrywki. W trybie naukowym przeprowadzaj kosmiczne eksperymenty, aby odblokować nową technologię i poszerzyć wiedzę o Kerbalkind. W trybie karier nadzoruj każdy aspekt programu kosmicznego, w tym budowę, strategię, finansowanie, modernizacje i wiele więcej. W trybie Sandbox możesz swobodnie zbudować dowolny statek kosmiczny, jaki tylko przyjdzie Ci do głowy, ze wszystkimi częściami i technologią w grze.