Kerbal Space Program Complete Edition
Kerbal Space Program'da Kerbal adı verilen bir uzaylı ırkının uzay programını yönet. Çeşitli parçalarla gerçekçi aerodinamik ve yörüngesel fizik kurallarına dayanarak uçan (veya uçmayan), tamamen işlevsel uzay araçları inşa et. Kerbal güneş sistemindeki ayları ve gezegenleri keşfetmesi, üsler ve uzay istasyonları kurarak keşif gezisinin kapsamını genişletmesi için Kerbal ekibini yörüngenin ötesine fırlat (tabii onları canlı tutarak).
Kerbal Space Program'ın üç oynanış modu var. Bilim Modunda (Science Mode) deneyler gerçekleştirerek yeni teknolojilerin kilidini aç ve Kerbal halkının bilgi dağarcığını geliştir. Kariyer Modunda (Career Mode) uzay programının inşaat, strateji, fonlama, yükseltme ve daha pek çok yönünü kontrol et. Sandbox Modunda oyundaki parçalarla ve teknolojilerle istediğin her uzay aracını inşa et.