Killing Floor 2 Ultimate Edition
Dla nowych graczy, którzy chcą grać w Killing Floor 2 w najbogatszej jak dotąd wersji. Ten korzystny cenowo zestaw obejmuje mnóstwo zawartości, w tym grę podstawową Killing Floor 2, przepustkę sezonową zbrojowni (Armory) nr 1, przepustkę sezonową zbrojowni (Armory) nr 2 oraz mnóstwo dodatkowych przedmiotów kosmetycznych.