Kine
Kine is a 3D narrative puzzle game about three daring machines that aspire to be musicians. Embark across a theatrical dreamscape by solving a wide variety of increasingly difficult 3D puzzles. Guide Euler, Quat, and Roo as they struggle to form a band, build bonds, and find their big break!
If you don’t like anything on the list above then this game might not be for you.