King of Retail 2
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Go from dream to dynasty in a deeply immersive retail management sim with powerful design tools. Ready to build your empire?