KINGDOM HEARTS IV
Sora awakes in the world of Quadratum. As he seeks a way to return to his world, Donald and Goofy go to the Underworld to try to find him.
The dynamic, fast-paced battle system allows you to effortlessly combine attacks and magic, as well as build combos with a brand-new battle feature.
Change the Keyblade Sora wields to unleash unique attacks, matching the flow of battle to your own strategies and play style.