Hammerhold Campaign
They're bracing for a land attack from the Linirea’s border, but Vez'nan has other plans. He sends you with the mighty Dark Army fleet for a lightning assault.
You'll strike the desert shores, catching the Legionnaires off guard. Beware, brave heroes, will return, and they're not here for a cozy family gathering!
5 new stages: A whole new campaign packed with sand-tastic surprises. Each stage offers 3 different modes: Campaign, Heroic, and Iron.
Disembark on the desert's shores, replenish at Sape Oasis, and explore ancient pyramids.
Easter eggs galore: The desert may hold secrets, but it also has a sense of humor.