Kingdom Rush Vengeance
Face empires of mighty enemies. Clash against supreme bosses, unlocking and switching to new towers. Train legendary heroes and get all the achievements using your strategy in this amazing TD game.
Kingdom Rush Vengeance will give you hours and hours of gameplay in the best tower defense game available!
60+ DEADLY ENEMIES that will put all of your wit and strategic skills to the test.
60+ ACHIEVEMENTS, hidden secrets, and fun stuff for you to play and discover while you explore the realm!
In-game encyclopedia! Learn all about your enemies and you will be able to plan the best strategy to defeat them. Study up!
Lead your powerful dark army and make the Kingdom tremble with each step. Help Vez’nan conquer new lands in the kingdom!
Orcs, goblins, demons, dark knights, zombies, and many more! Choose your favorites and mix them to find the most deadly tower defense combination - secure the crown of the kingdom for Vez’nan.