Klang 2
Conduct electronic symphonies of lightning-fast rhythm-action!
Imprisoned in a facility at an unknown location, Klang must hone his rhythm-combat skills inside audiovisual simulations.
Fast-attack the enemy with flashy fireballs. Dodge and counter enemy attacks, and deal enough lightning damage to shame even the greatest gods of mythology. Achieve a euphoric state of trance through skillful play in this rhythm-action game with hypnotic beats and high-speed combat.