Knight Squad 2
Knight Squad 2 heralds the return of a beloved multiplayer game anyone can play and enjoy. This time, the cartoonish characters have even more modes to fight in and wilder weapons to fight with.
Brawl in a battle royale, capture the Grail, push the payload, hunt for souls and much much more.