متطلبات النظام لـ Knight vs Giant: The Broken Excalibur
A selection of immersive environmental themes, rousing battle music, and high-spirited ditties to accompany King Arthur on his valiant quest to vanquish the calamitous Void Giant and restore Camelot back to reality!