Zestaw wciągających motywów środowiskowych, pobudzająca muzyka bitewna i żwawe piosenki, by pomóc królowi Arturowi podczas jego trudnego zadania, którego celem jest pokonanie straszliwego Olbrzyma Pustki i ocalenie Camelotu!