Kong: Survivor Instinct
Survive a world reclaimed by monsters in a cinematic action adventure set in the Monsterverse.
Kong: Survivor Instinct is a 2.5D action-adventure game set in the Monsterverse, where survival is the only instinct that matters.
Navigate treacherous urban ruins filled with environmental hazards, hostile forces, and towering Titans. Use Monarch-inspired technology to influence these colossal creatures and turn their immense power to your advantage as you explore collapsing buildings, raging fires, and toxic zones.
Kong: Survivor Instinct delivers a cinematic survival journey where personal stakes collide with apocalyptic scale - seen through the eyes of a father desperate to save his child.