KOOO TO JUMP! Demo
A free taste of the ultimate voice-controlled precision platformer! Survive the first 19 camera zones of a brutal, foddian-style map. Test your vocal cords (or controller skills) in this hardcore rage game demo. Practice Mode included!
Join our Discord community to stay up to date with the latest news and updates about our game KOOO TO JUMP!
The platformer where your dignity dies before your character does. Now in trial-size humiliation.
Get a free taste of the ultimate test of vocal endurance in KOOO TO JUMP! This demo transforms your microphone into a precision instrument of total self-humiliation. Belt out your best rooster impression to launch yourself through the opening stretch of a massive, foddian-style map that demands pixel-perfect timing and absolutely no shame.
This free demo gives you the first 19 camera zones — enough to fall in love, fall on your face, and decide whether your neighbors deserve what's coming next.
Every "KOOO" sends you soaring. Every miscalculated squawk sends you plummeting in this hardcore rage game.
⚠️ Heads-up: This is a challenging experience inspired by foddian-style games. Patience (and a glass of water for your throat) is highly recommended.
Even in the demo, we don't want you to suffer too much. Use Practice Mode with the strategically-placed checkpoints we've set throughout the first 19 zones to learn the layout and master your jump timing before attempting a clean run.
Each spectacular fail is a lesson. Each successful run is a triumph worth screaming about. Literally.
Hooked by the demo? Add the full game to your wishlist and get ready to tackle all 60 zones, unlock achievements, and climb the global leaderboards!
The demo is just the beginning. Wishlist KOOO TO JUMP! now to unlock the full 60 camera zones, 27 deranged achievements, and the global leaderboards where the world will see who the real chicken is!