KOOO TO JUMP!
Join our Discord community to stay up to date with the latest news and updates about our game KOOO TO JUMP!🐔 KOOO to Jump!
Experience the ultimate test of vocal endurance and pixel-perfect timing in KOOO TO JUMP! – a hardcore, voice-controlled precision platformer. Transform your microphone into a tool of total self-humiliation as you belt out your best rooster impressions to launch yourself through a massive, continuous foddian-style map that demands absolutely no shame.
Every "KOOO" sends you soaring. Every miscalculated squawk sends you plummeting in this unrelenting rage game.
⚠️ Heads-up: This is a challenging experience inspired by foddian-style games. Patience (and a glass of water for your throat) is highly recommended.
🎤 Voice Control Mode: Use your vocal cords to trigger jumps. You don’t need to scream louder—just longer! Sustain a continuous "KOOOOO..." to charge up through 5 distinct jump strength levels. The longer you hold the note, the higher you leap. (Microphone and zero social anxiety required).
🎮 Gamepad Support: Prefer to keep your dignity intact? Use a controller for the same brutally precise platforming without the barnyard vocals.
Not ready to lose it all? We've added a Practice Mode for those who want to master the map without the soul-crushing despair of a long fall. Use the strategically-placed checkpoints we've set throughout the map to study the most brutal jumps and perfect your crowing technique before attempting the real thing. It’s the perfect way to learn the route before you try to conquer the leaderboard.
🗺️ One Massive Map, 60 Cam Zones: Forget traditional separate levels! Journey through a single, interconnected world divided into beautiful thematic sections across 60 perfectly framed camera zones.
🚩 A Single Checkpoint: Okay, we aren't completely sadistic! We’ve included exactly one (1) checkpoint to save your sanity. Reach it, and you won't fall all the way back to the start. Fall before it? Well... keep KOOO-ing.
🏆 27 Achievements for the Truly Deranged: From your first successful crow to the legendary "Deathless Rooster," earn your place among the poultry elite.
📊 Global Leaderboards: Compete against fellow roosters worldwide. We track voice and gamepad runs separately, so the world will know exactly how you reached the top.
⚡ Instant Respawn: You'll die hundreds of times, but you'll be back in action before your neighbors knock on the wall.