Kumitantei: Old-School Slaughter
"The Empire of Japan, 1989... Awoken in a decaying old bunker, sixteen elite Absolute Students are trapped in a kill-or-be-killed Apathy Experiment. Will they band together to uncover secrets of this anemoic alternate past, or lose their humanity and lives in the present?"
Bond with your classmates! Get to know the Absolute Class of '89 by listening to them, giving them gifts, and receiving powerful cards to use during debates!
Investigate grisly murders! Use your detective skills to comb through slain classmates’ crime scenes and take your evidence to trial!
Survive the trial! Cut through the lies and prove your case. Inspired by Ace Attorney and the cult classic Danganronpa series, Clinical Trials can only end in bloodshed, whether it's the culprit's or everyone else's!
Build your deck! Create absolute combos using cards you find in the Bunker and through bonding with your classmates to dominate the debates and trials!
Please insert coin! Test your retro gaming skills in a variety of faithfully crafted anemoic riffs on true old-school arcade icons!