Kumitantei: Old-School Slaughter
"Empayar Jepun, 1989... Terjaga di dalam bunker lama yang reput, enam belas Pelajar Paling elit terperangkap dalam Eksperimen Apati lakukan pembunuhan atau dibunuh. Adakah mereka akan bersatu untuk mendedahkan rahsia masa lalu alternatif yang mencemaskan ini, atau mereka kehilangan kemanusiaan dan kehidupan mereka pada masa kini?"