Last Day of June
A deep, interactive adventure about love and loss, beautifully depicted and offering an intense cinematic experience. What would you do to save the one you love?
Join Carl and June on what begins as a magical outing to their favorite spot, and try to unlock the sequence of events that could save the day – and June’s life – in this cinematic experience that will compel you to ask yourself: “What would I do to save the one I love?”
Last Day of June is an interactive tale about love and loss, from an all-star team of creators.