Last Labyrinth
Experience a unique relationship with Katia, a girl who speaks a language you cannot understand and voiced by Stefanie Joosten, with music by Hiroki Kikuta.
As the panic begins to set it, you catch a glimpse of a figure out of the corner of your eye.