Layers of Fear: Masterpiece Edition
Layers of Fear is a first-person psychedelic horror game with a heavy focus on story and exploration. Delve deep into the mind of an insane painter and discover the secret of his madness.
Layers of Fear: Inheritance expands the plot from Layers of Fear and tells the story of the painter’s daughter, who comes back to her childhood home to face her past. Relive her experiences and witness the full scope of the tragedy that has swallowed up the family.