League of Legends
Showcase your skills in the ultimate 5v5 battle arena that combines team strategy with solo mastery. Pick your role, perfect your build, and fight your way across the map to destroy the enemy Nexus. Always free to play—may the best team win.
With over 150+ champions to choose from, there’s a playstyle for everyone. Sneak in as an assassin, mow ‘em down as a marksman, or shield your teammates as a support. From elegant swordmasters to hulking beasts, pick from a diverse, always-growing roster and play your own way.
Climb the ranked ladder and prove your mastery in the most competitive Esport in the world. Dive into solo queue, grab a partner, or Flex as a team to face off against similar players and earn your place at the top. The competition’s good—but you’re going to be better.
The taste of victory is sweeter with friends. Assemble your dream team, pick a role, and work together to defeat even the most daunting of foes. Ready for a challenge? Gather your crew for Clash tournaments to crush the competition and earn exclusive rewards.
Whether you want to strategize on Summoner’s Rift or unleash mayhem in All Random, All Mid mode, explore all the different ways to play League. With a monthly rotation of unique game modes, you never know when you’ll find a new favorite.
Express yourself in a universe of alternate fantasies. Slay in style as a cyberpunk hunter, a celestial guardian, or an intergalactic smuggler. Want to play as a cowboy? A pop star? A literal bee? It’s all up to you. Skins, icons, and other cosmetics are available in the store, or play games to unlock crates for free.