At Luden.io, we develop educational video games because we love to play video games and learn new things. We believe that games can spark curiosity for learning. And happily, we are not alone.
During the development of our previous games, we've really enjoyed working together with wonderful players. Thank you for 20,000+ feedback messages, endless fun, and for your emotional support.
We've decided to launch Learning Factory as Early Access and invite you to join our journey to meet new friends, have fun and make the best game we can.
We'll be happy to give an honorable mention in the credits to all our supporters, thank you very much!