W Luden.io tworzymy komputerowe gry edukacyjne, gdyż uwielbiamy gry komputerowe i bardzo lubimy się uczyć nowych rzeczy. Jesteśmy zdania, że gry potrafią zachęcić do zdobywania wiedzy. I dobrze, że nie tylko my tak myślimy.
Podczas pracy nad dotychczasowymi grami czerpaliśmy niezwykłą frajdę z możliwości współpracy ze wspaniałymi graczami. Dziękujemy za ponad 20 tysięcy wiadomości z opiniami, niczym nieograniczoną zabawę i wasze emocjonalne wsparcie.
Postanowiliśmy oddać do waszych rąk grę Learning Factory we wczesnym dostępie, abyście wspólnie z nami mogli zyskać nowych przyjaciół, biorąc udział w zabawie przy współtworzeniu jak najlepszej gry.
Z przyjemnością wymienimy na liście twórców wszystkie wspierające nas osoby. Serdecznie wam dziękujemy!