Luden.io olarak hem oyun oynamayı hem de yeni şeyler öğrenmeyi sevdiğimiz için eğitici oyunlar geliştiriyoruz. Oyunların, yeni şeyler öğrenmek için merak uyandırabileceğine inanıyoruz ve bu fikirde yalnız olmadığımız için mutluyuz.
Daha önceki oyunlarımızın geliştirilmesi sırasında muhteşem oyuncularıyla birlikte çalışma fırsatı bulduk. 20.000’in üzerinde geri bildirim mesajı, bitmek tükenmek bilmeyen eğlence ve duygu dolu destekleriniz için teşekkür ederiz.
Bizi destekleyen herkesi jenerikte listelemekten mutluluk duyarız. Çok teşekkürler!