Learning Factory Art Pack
Art Pack zawiera ponad 200 obrazów narysowanych podczas całego procesu tworzenia: szkice z pierwszego dnia, unikalne tapety, warianty komiksów, wizualne burze mózgów, różne koty, budynki produkcyjne, a nawet prototypy bez kotów.