Learning Factory Art Pack
Art Pack, tüm geliştirme süreci boyunca çizilen 200'den fazla resim içerir: ilk gün eskizleri, benzersiz duvar kağıtları, çizgi roman çeşitleri, görsel beyin fırtınaları, farklı kediler, üretim binaları ve hatta daha önce halka hiç gösterilmemiş kedisiz prototipler.