Legacy of Kain: Defiance Remastered - Ascendance Kostüm Paketi
Geçmişin izlerini taşıyan bu retro ilhamlı görünümler, Kain ve Raziel'i Legacy of Kain: Ascendance'taki halleriyle yeniden yorumluyor.