Legacy of Kain: Defiance Remastered
Play as the vampire Kain and his betrayed lieutenant Raziel. Wield legendary blades, use supernatural abilities, and battle through a world of conflict, intrigue, and prophecy as their paths collide across the dark world of Nosgoth.
Return to the dark world of Nosgoth as you take control of both the vampire Kain and his betrayed lieutenant, Raziel, two powerful entities bound by the conflict between free will and fate.
Armed with legendary blades and supernatural abilities, battle through towering gothic spaces filled with enemies, puzzles, and long-buried secrets – where no victory comes without a cost.
Legacy of Kain: Defiance Remastered has been updated with new HD graphics, refined controls, and a modernized game camera with the ability to toggle between the HD and original presentation any time. This new edition also boasts a photo mode, alternate character skins, a comprehensive lore reader, and unreleased content and 'lost levels' from the original game.
Play as both Kain and Raziel, each with distinct abilities, combat styles, and perspectives that shape how the story unfolds.
Explore ruined cities, ancient temples, and towering strongholds filled with environmental puzzles, challenging enemies, and horrible secrets.
Updated HD visuals, refined controls, and a modernized camera, with the option to switch between modern and classic presentation at any time.
Earn alternate skins for both Kain and Raziel inspired by the Legacy of Kain canon.
This remaster includes fully localized UI and subtitles for all supported languages but some bonus and archival materials including the Encyclopedia, Lost Levels introductions, Arcane Tomes, and archival Comics are in English only.