Dark Prophecy Demo: A playable demo of the canceled sequel to Defiance: Dark Prophecy, offering insight into an unreleased chapter of the franchise.
Digital Comic Reader: Contains original Legacy of Kain tie-in comics, including one in English for the first time! Features a brand-new cover for the Defiance comic by original artist Tyler Kirkham.