– Demo gry Dark Prophecy – grywalne demo anulowanej kontynuacji gry Defiance. Dark Prophecy pozwala poznać niewydany nigdy rozdział serii.
– Czytnik komiksów cyfrowych – znajdziesz w nim oryginalne komiksy towarzyszące serii Legacy of Kain, w tym jeden dostępny po raz pierwszy po angielsku! Czeka tu na ciebie również zupełnie nowa okładka komiksu Defiance przygotowana przez twórcę oryginału, Tylera Kirkhama.