Legacy of Kain: Defiance Remastered – Deluxe Edition
Vend tilbage til Nosgoths mørke verden, og spil som både vampyren Kain og hans forrådte løjtnant Raziel, to magtfulde væsener, der er fanget i konflikten mellem fri vilje og skæbnen.
Legacy of Kain: Defiance Remastered er blevet opdateret med ny HD-grafik, forbedrede controls og et moderniseret spilkamera med mulighed for at skifte mellem HD og den original fremstilling når som helst. Denne nye udgave byder også på en fototilstand, alternative skins til karakterer, en omfattende historielæser samt indhold og 'lost levels' fra det originale spil, der ikke tidligere har været udgivet.
Opdateret HD-grafik, forbedrede controls og et moderniseret kamera med mulighed for at skifte mellem moderne og klassisk fremstilling når som helst.
Opnå alternative skins til både Kain og Raziel inspireret af Legacy of Kain-kanonen.
Denne remaster inkluderer en fuldt oversat brugerflade og undertekster på alle understøttede sprog, men visse bonus- og arkivmaterialer, herunder The Encyclopedia, introduktionerne til Lost Levels, Arcane Tomes og Archival Comics, findes kun på engelsk.