Legacy of Kain: Defiance Remastered – Deluxe Edition
Vampir Kain ve onun ihanete uğramış teğmeni Raziel olarak oyna. Efsanevi kılıçları kuşan, doğaüstü yeteneklerini kullan ve ikilinin yolları Nosgoth'un karanlık dünyasında kesişirken çatışma, entrika ve kehanetle dolu savaşlara katıl.
Legacy of Kain: Defiance Remastered yeni yüksek çözünürlüklü grafikler, geliştirilmiş kontroller ve yüksek çözünürlük ile orijinal görünüm arasında dilediğin an geçiş yapabileceğin modern bir kamera sistemiyle güncellendi. Fotoğraf modu, alternatif karakter görünümleri, kapsamlı hikâye arşivi ve orijinal oyuna ait daha önce yayınlanmamış içerikler ile "kayıp bölümler" bu sürümle birlikte geliyor.
Hikâyenin nasıl şekilleneceğini belirleyen farklı yeteneklere, savaş tarzlarına ve bakış açılarına sahip Kain ve Raziel olarak oyna.
Çevresel bulmacalar, zorlu düşmanlar ve dehşet verici sırlarla dolu harabe şehirlerde, kadim tapınaklarda ve görkemli kalelerde keşfe çık.
Legacy of Kain evreninden ilham alan alternatif Kain ve Raziel görünümlerini elde et.
Bu Yenilenmiş Sürüm, desteklenen tüm diller için tamamen yerelleştirilmiş bir arayüz ve altyazılar içerse de Encyclopedia, Lost Levels girişleri, Arcane Tomes ve arşivlik Comics gibi bazı bonus ve arşiv içerikleri yalnızca İngilizce dilindedir.