Legacy of Kain: Defiance Remastered - Shifter Skin Pack
Odkryj echa świata, który nigdy się nie ziścił. Skórki zawarte w pakiecie inspirowane są Projektem Shifter, konceptem gry studia Crystal Dynamics, który został wcielony w tytuł Legacy of Kain: Soul Reaver.