Legacy of Kain: Defiance Remastered - Shifter Kostüm Paketi
Hiç var olmamış bir dünyaya ait yankılarla şekillenen bu görünümler, Crystal Dynamics'in geliştirdiği ve daha sonra Legacy of Kain: Soul Reaver olarak hayat bulan Project Shifter'dan esinlendi.