Experience the epic conflict of Kain and Raziel in original form or with remastered graphics.
Centuries after your former master, Kain, betrays and executes you, you rise again and embark on a relentless quest for revenge.
Slay your former vampire brethren with your claws, bolts of telekinetic energy, and the elemental Wraith Blade. Grow stronger by devouring the souls of your enemies.
The Elder God has granted you the ability to shift between the Spectral and Material Realms. Traverse the realms to solve puzzles, reveal new paths, and defeat your foes.