Legendary Creatures 2
Sequel to the acclaimed Legendary Creatures, created by HideChara, and a fun treat combining both roguelike and auto-battler gameplay. Recruit and evolve a large array of troops, creatures, and an arsenal of weapons, to defeat the demon lord spreading corruption across the land.
Roam freely on expansive maps with random events and functional facilities, forging your own path in this world of unpredictability. Plan your route, outsmart the pervasive miasma, and defeat the demon lord within a limited time.
Collect, unlock, and train a vast array of troops and creatures, each with distinct traits and appearances. Choose from six basic classes: Warrior, Tank, Ranger, Assassin, Mage, and Support, along with 24 advanced classes like Swordsman, Crossbowman, Ninja, Inferno Mage, Shaman, etc. You can also defeat the demon lord's servants and bring them under your command.
Unlock over 200 skills and combine them with creature-specific abilities to forge diverse combat strategies. Obtain emblems in various ways to gain powerful buffs, arm your team, and influence the outcome of your journey. With a wealth of equipment affixes and consumable items, unleash devastating attacks, heal your allies, summon divine beasts, and turn the tide of battle.
Experience an enchanting world with a retro-art style that showcases the uniqueness of each creature. Engage in fast-paced combat and enjoy intuitive exploration mechanics, delivering a seamless gaming experience in line with the series' legacy.